fredag 10 december 2010

Back?

Hej..

Jag hade tänkt att jag kanske skulle försöka mig på att blogga igen. Alla vet ju hur det gick förra gången. Har inte skrivit något sedan den 8 mars. 9 månader innan min 18 års dag. Ja jag blev 18 i onsdags. Och det kändes så jävla skönt! Alla ni som säger att fylla 18 är som vilken annan dag som helst är inte kloka!

Hade världens bästa 18års dag. Den började med skolan. Efter skolan var det hem snabbt byta om och packa väskan. Efter det hem om Sandra Olsson och lämna väska. Jag och mamma fortsatte till Jensens Böfhus för att äta. Men där var proppat och hade man inte beställt bord fick man vänta i minst en timme. Så jag och mamma vandrade vidare...

Vi hamna på en restaurang/krog som heter Perssons. Riktigt god mat hade dom. Ska äta där fler gånger. Folk får gärna följa med. Dom serverar mest plankor, så ni vet! Just give me a call.
Satt där i några timmar och prata och åt.

Efter restaurangen fortsatte jag till Sandra igen för att fortsätta kvällen. Medan vi väntade in Tess och Natha så kom Sandras föräldrar in och sjöng för mig. Gulligt! Och jag fick en liten present. Tackar så mycket för det. Kollade Desperata Hemmafruar också. När folk kommit bar det av till Big Bowl för att nattbowla. Det var skit kul, måste göras om!!
VI bowlade i två timmar och drack goda drinkar. Apple Martini var MUMS! Och någon dricka som Natha beställde tog vi alla lite av för att den var så god.

Men precis som allt annat måste roliga saker ta slut någon gång. Vi blev hämtade och jag sov hos Sandra den natten. Har ingen aning om när vi somna, haha.
Kul som satan hade jag !

TAAAAAAAAAAAAAAAAAACK till tjejerna som hängde med ut och gjorde min födelsedag till en av de bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar