lördag 20 februari 2010

Ny blogg!


Tjena. "Ny" blogg.. Den andra var så fuckad att vi *hrm* Sandra *hrm* var tvungen att fixa en helt ny. Vad tycks?
Kan ju uppdatera dagen idag när jag ändå håller på här inne.
vaknade imorse och mådde sådär, men var ändå tvungen att gå upp för vi skulle fira mamma. Hon fyllde år för någon vecka sen. Grattis i efterskott på henne.
Vid halv sju satte jag mig på bussen och åkte till Sandra. Btw, hon är min "öppen förhållande"- flickvän nu ;)
Sandra skulle fixa sig, hon sprang seriöst fram och tillbaka, såsom hon brukar (a), satt och vänta på Micke en liten stund. Sen när alla var klara satte vi oss på bussen till värnhem (jaa vi är sjuka och lata). På värnhem mötte vi upp Sarah. Gick till Boomers och kollade på barca matchen. Micke skulle ju överdriva ioch beställde in den stora nachotallricken (stavning?) men med hjälp av mig och Sarah så blev nästan allt uppätet :)
Senare kom en kompis till Sarah + en, som visade sig vara Kollo-folk :D. Dem joina oss och när matchen var slut (barca vann med 4-0 btw) följde vi med dem och spelade biljard. Sjukt kul!
Efter det åkte alla hem, utom jag. jag äkte hem med Sandra och Micke.
Nu, efter ungefär lite mer än en timme, sitter jag här med min "nya" blogg och bloggar.
Jag sover hos Sandra inatt. Undrar hur det ska gå, båda är överdrivet täppta i näsan så båda kommer snarka så in i... Haha I'll let you know how it works out ;)
Måste säga taaaaack till min öppet-förhållande flickvän som fixade min blogg :D
Jag älskar dig Sandra symbios Olsson!
Taaack för en underbart (snorig) lördag! Det måste göras om!
Men nu ska vi sova. Godnatt och sov gott allihop.
Peace out.
Beatrix Björk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar